BENGKEL DST
Tarikh : 17 November 09
Jam : 2.00 sehingga 5.00 ptg

Objektif :
Cara bagaimana mempromosikan produk tempatan melalui media. DST adalah gabungan antara gambar, teks, suara dan web publising untuk menjadikan satu penceritaan yang menarik.

DST lebih memberi kesan dan meningkatkan tumpuan yang menontonnya, penyampaiannya juga lebih menarik jika nak dibandingkan dengan pengiklanan cara biasa.







Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment

  • Objektif

    ~ memperkasakan masyarakat untuk melakukan aktiviti yang
    memberi ipak positif kepada sosial, ekonomi dan alam sekitar
    ~ membantu masyarakat memahami konsep keusahawanan
    ~ platform untuk berkongsi pengalaman dan pengetahuan
    berkaitan keusahawanan sosial
    ~ melahirkan usahawan-usahawan baru termasuk usahawan
    sosial

    Kelab Usahawan Sosial

    Kelab Usahawan Sosial(KUS) atau Social Enterpreneurs Club(SE Club) adalah sebuah kelab di bawah kelolaan sokongan Pusat Internet Desa(PID). Ia adalah sebuah kelab yang menjalankan aktiviti-aktiviti keusahawanan komersial dan sosial.

    Kumpulan Sasaran

    - Pengguna PID yang melebihi umur 16 tahun
    - Usahawan yang sedia ada
    - Sesiapa yang berminat menjadi usahawan komersial dan usahawan sosial
    - Ahli-ahli dari badan-badan sukarelawan
  • MuTiaRa KaTa

    "Kebijaksanaan menangani sesuatu krisis adalah juga sebahagian daripada amalan budi bahasa yang harus difahami oleh ahli perniagaan. Sebaik mana perancangan kita, ada masanya sesuatu yang tidak dirancang akan berlaku. Apabila berlaku sesuatu yang buruk, kita mesti tahu bagaimana mengurangkan kesan negatif yang timbul"

    ViDeo GEW 09'

    Followers